OCHRONA silnika

Aż 70% napraw spowodowane jest używaniem wadliwej mieszanki benzyny z olejem!

Używaj benzyny alkilatowej MARLINE® i chroń silnik swoich maszyn spalinowych.

Paliwa MARLINE® Premium 2T i 4T chronią silniki maszyn dwu- i czterosuwowych. Dzięki temu, że główny składnik paliw – alkilat jest jednym z najczystszych produktów zaawansowanej rafinacji ropy, silniki maszyn pozostają niemal w nienaruszonym stanie przez całe lata ich użytkowania.

 
Części układu paliwowego pozostają nieuszkodzone. Dzieje się tak, ponieważ paliwa alkilatowe niemal nie wytwarzają kamienia ani żywicy.
 
Komora spalania silnika jest czysta, gdyż podczas spalania, paliwa alkilatowe wytwarzają jedynie znikome ilości sadzy.
 
Części gumowe i plastikowe pozostają nieuszkodzone, ponieważ paliwo alkilatowe nie zawiera rozpuszczalników.
 
Brak korozji metalowych części silnika, ponieważ paliwa alkilatowe są hydrofobowe – nie chłoną wilgoci, dzięki czemu nie zawierają nawet małych ilości wody.
 
Znaczne wydłużenie okresu używania urządzenia oraz wymierne ograniczenie ilości i kosztów napraw, dzięki czystości i znacznie mniejszej ilości spalin. 
 
Brak korozji podzespołów silnika dzięki odporności paliwa alkilatowego na chłonięcie wilgoci, w wyniku czego paliwo nie zanieczyszcza się wodą. Brak w paliwie alkilatowym alkoholi takich jak etanol lub eter prawie całkowicie ogranicza jego właściwości higroskopijne (alkohole te są obowiązkowym komponentem tradycyjnej benzyny). 
 
Okres składowania i przydatności paliwa alkilatowego to nawet 5 lat. Wydłużona stabilność paliwa to następstwo jego wysokiej odporności oksydacyjnej, dzięki brakowi w składzie alkoholi takich jak etanol i eter.

Doskonałe właściwości przeciwstukowe. Zapłon paliwa w silniku następuje w pożądanym momencie – od iskry, a nie wcześniej – (samozapłon, spalanie stukowe), poprawiając kulturę i efektywność pracy silnika, szczególnie w wyższych temperaturach i pod większym obciążeniem (liczba oktanowa MON=92).
 
Znacznie lepsze warunki pracy silnika (efektywność i osiągi) pod zwiększonym i długotrwałym obciążeniem. Dzięki małej rozpiętości między liczbą oktanową RON=94 i MON=92 paliwo spala się równie dobrze pod dużym, jak i małym obciążeniem zarówno na zimnym silniku, jaki i już po kilku godzinach pracy.
 

Zobacz nasze PRODUKTY

Zmień swoje paliwo na czystsze!